{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Pris for defekt motor?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
jeg har en defekt "Suzuki 100tc" motor. Det er en 2-takt med 100 hk. Den er lige gået i smadder for mig i dag. Det er noget mekanisk som er galt. Jeg kan kun dreje svinghjulet 3/4 omgang, så går den på noget. Måske en ødelagt stempelring, pjelstang eller andet. Ved det ikke. Men tror måske ik jeg vil sætte mig ind i at lave den, da jeg måske gerne vil have en ny 4-takt motor.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Pris for defekt motor??
  • #1   20. apr 2009 du kunne jo starte med at give lidt info om hvor den er og få oprettet en båd og opdateret din profil.... den er til afhentning gratis. hvis du spørger mig....

  • #3   20. apr 2009 det er ikke helt samme klasse motor som min gamle... men jeg fik 900kr for en 40 år gammel 40 hk mercury med deffekt tændspole

  • #4   20. apr 2009 hvor i landet befinder den sig, jeg kunne muligvis godt tænke mig et lillle projekt som den...hvad årgang er den fra og følger fjernboken med ?
    jeg kan først give en pris, når jeg ved noget mere om din motor..


  • #5   20. apr 2009 Jens S: Jo har lige fået den, så det er pænt RØV. regner med at flå toppen af i dag, så jeg kan se skaden. Måske det godt kan betale sig at lave den. Håber ikke det er nogel alvorligt.

    Michael R: det er en Suzuki 100tc 100 Hk motor 2-takt med pover trim, Micro Link Ignition, powertrim, ellers nogenlunde pæn stand. Den er fra ca 1990-93 stykker. Lang benet,


Kommentér på:
Pris for defekt motor??

Annonce