{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

det var nummer 2 gearkasse øv {{forumTopicSubject}}

hej så gik denne gearkasse også itu
var ude og sejle idag fra køge havn startet kl 1100, god vind fra øst så bølgerne var rimelig store-
lige inden vi nået mosede havn ville den ikke i gear.
tror det er den lille tynde ´gearpind som går fra motor ned i gearkassen som er ødelagt nede i gearkassen.
heldigvis kom der lige en båd forbi, som kunne trække os ind.
sidste år røg der også en gearkasse, det var ham jeg købte motoren af der havde misligholdt den.
den jeg havde på nu var købt i jylland brugt.
næste gang bliver det nyt.
øv øv


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  det var nummer 2 gearkasse øv
  • #1   8. aug 2009 det er sku da surt, overvejer du så hvornår der bare skal noget nyere til, det er bare ikke til at klare når lortet ikke bare kører, HELD OG LYKKE MED AT FÅ DEN LAVET.

  • #2   8. aug 2009 ja det er bare så surt nå man har købt og betalt så mange penge på den motor og kun har sejlet 25 timer med den

  • #3   10. aug 2009 Kender det. Jeg og min kammerat har brugt over 30k på 1 år på vores båd. Nu vil den ikke i gear, hvad kommer det til at koste 15-20k? i så fald kan vi ligge båden i udbetaling og sidde for 2.000,- om måneden på en ny båd, det er ca. 2.000,- MINDRE om måneden i forhold til hvad den gamle har kostet pr. måned. Så nu skal det være NYT, jeg tror det bliver billigere i længden!

  • #4   10. aug 2009 Så godt jeres båd liggende i Mosede idag, var lige en tur derinde i en Gummiraket smiley meget surt med den gearkasse, håber du finder fejlen

  • #5   10. aug 2009 ja håber også det er en lille fejl som ikke koster for meget skal hente min båd imorgen med en 4 hk motor så det kommer til at tage et par timer fra mosede til køge havn

  • #6   11. aug 2009 Med en 4hk hehe det lyder da ikke så godt , det tager sku lang tid

  • #7   11. aug 2009 ja jeg valgte at købe min første bådmotor ny. fordi så ved jeg præcis hvad jeg står med hver gang jeg skal ud. og der er altså nemmere at sejle i en ældre båd hvor der skal skiftes lidt her og der en gang i mellem. der er ikke noget mere irriterende end motorstop på vandet.

Kommentér på:
det var nummer 2 gearkasse øv

Annonce