{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

Hvilke båd til fisk, vandski og hygge {{forumTopicSubject}}

Hej


Jeg kigger efter en båd ca. 15-20 fod der kan anvendes til hyggeture, vandski og fisketure. Den skal anvendes i lillebælt. Har tidligere kigget bl.a. på Nordan 16 og With 1700 Dromedille. Jeg ved ikke hvordan de vil klare sig til f.eks. vandski? og hvad skal der så til af motor?

Hvilke andre både kan I ellers anbefale? Det jeg godt kan lide ved Nordan er den plads man har plus der er lidt læ, hvis de mindste er med ude at sejle samt man har et bord man kan slå op.

Prisen skal være 25-35.000. Er det realistisk. Vil gerne have en båd der også har en ok motor som stadig har mange gode timer i sig.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilke båd til fisk, vandski og hygge
  • #1   9. aug 2009 Er ikke på nogen måde garvet, så kan ikke give dig noget svar på det du spørger om, men har en bekendt, som har en 16 fods with - vældig pæn og godt indrettet med bænke. Hertil en 3 år gammel trailer, samt en 3 år gammel 2 takts motor - kan ikke huske, om det er Yamaha eller Suzuki, men ved den kun har sejlet ca. 3-4 timer siden han købte den nye motor, men han vil godt nok have 40.000, men tror der kan handles med ham, og traileren har ikke kørt 50 km, så det er i orden.

Kommentér på:
Hvilke båd til fisk, vandski og hygge

Annonce