{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Maling"
maling ?
god bundmaling til min pd26.. hvad skal jeg bruge og hvor får jeg det billigt ? ...og skridsikker maling til dækket.. mvh morten
god bundmaling til min pd26.. hvad skal jeg bruge og hvor får jeg det billigt ? ...og skridsikker maling til dækket.. mvh morten
Skrevet af: morten L - 8. sep 2015
Maling
Har anskaffet mig en lille 8 fods jolle til landet, som viste sig at være i hårdt plast, men hvilken slags maling skal man bruge til det materiale ?
Har anskaffet mig en lille 8 fods jolle til landet, som viste sig at være i hårdt plast, men hvilken slags maling skal man bruge til det materiale ?
Skrevet af: Michael - 7. aug 2015
maling
jeg har lige købt mig en 15 fod jolle jeg vil have malet hvor mange liter skal jeg bruge og måske nogen har en ide om pris?
jeg har lige købt mig en 15 fod jolle jeg vil have malet hvor mange liter skal jeg bruge og måske nogen har en ide om pris?
Skrevet af: Emil M - 15. feb 2015
-
#1 22. dec 2017 Brugte hempel drev maling til min de fleste marine shoppe forhandler det
-
#2 22. dec 2017 Tak Michael
-
#3 22. dec 2017 Så lidt
og god jul
-
#4 22. dec 2017 Ja mangen tak og ilm
-
#5 22. dec 2017 https://marinelageret.dk/motor-motordele-og-tilbehoer-248/motormaling-855/?page=1
Måske du kan finde en spray der passer i farven til din motor...
-
#6 22. dec 2017 Tak Steen
11. mar 2017 Følger: 99 Følgere: 129 Både: 1 Annoncer: 2 Emner: 11 Svar: 52
Maling {{forumTopicSubject}}
Mit ben på min Påhæningsmotor kunne godt trænge til a blivet malet, hva heder sådan noget maling oh hvor kan man købe det