{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maling ?
  • #1   8. sep 2015 ...den blev malet sidste år med selvslibende bundmaling

  • #2   10. sep 2015 Jeg vil anbefale Jotun Nonstop VK (selvpolerende) som jeg har brugt igennem 4-5 år og når jeg tager båden op ved sæsonafslutning er der ikke en eneste rue på bunden. Kun lidt slam og alger som nemt kan afvaskes! Derudover er den ofte på tilbud (enten i Bauhaus, T. Hansen eller hvis du Googler).

    Der er lige kommet en forbedret udgave af den (Jotun NonStop Supreme) som skulle holde i 2 sæsoner, men denne er helt ny og er derfor ik til at finde så mange steder og slet ikke til god pris.

    Har tidligere brugt forskellige topprodukter fra Hempel og International som alle gav væsentlig ringere resultat og til væsentlig højere pris!


  • #3   10. sep 2015 Jeg prøvede en billig en fra BilTema. Den var godt nok ringe.
    I hvert fald 500 ruger.

    Klaus


  • #4   10. sep 2015 takker

Kommentér på:
maling ?

Annonce