{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.166 visninger | Oprettet:

størrelse på spiler {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen
som alle andre kan jeg godt lide når det går lidt stærkt, jeg har desværre ikke nogen spiler (endnu), men en ny spiler er noget dyr. Tænkte at man kunne købe en brugt. Hvis jeg skal købe en brugt spiler er det vel (næsten) umuligt at finde en som passer 100% på målene. Mit spørgsmål er derfor hvor meget må målene afvige fra idealmål?
mine ideal mål: Sidelig: 9.14 m underliget: 5.52 areal: 44.2 m2 Største bredde: 5.91

jeg kigget på lidt forskellige og fundet disse som er nogenlunde samme klasse, hvad siger i?

Spiler 1: Sidelig: 11 m Underlig 6,5 m
Spiler 2: Sidelig 9.8 m Underlig 6.2 m areal 53m2
Spiler 3: Sidelig 9,5 m Underlig 4,5 m areal 55m2

Tak for hjælpen på forhånd og godt nytår
Hilsen
David


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  størrelse på spiler
  • #1   2. jan 2018 Nummer 1 bliver (med de oplysninger der er givet) for stor. Jeg hæfter mig mest ved at sideligene bliver for lange.
    Jeg ville gå efter nummer 3 ud fra devisen at den hellere må være lidt for lille end for stor.

    MEN det kommer også meget an på hvordan spileren er syet (flad eller kurvet) og hvad du skal bruge den til. Er det primært plat læns op til agten for tværs, eller skal den bruges "all round" eller udelukkende som skæringsspiler?

    Måske er ingen af dem egnet til dine behov selv om "størrelsen" passer smiley


Kommentér på:
størrelse på spiler

Annonce