{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Trailer 1800 kg {{forumTopicSubject}}

Kan man ikke få 2000 kg med en aksel ?
Har søgt op og ned efter en 1800 kg bådtrailer og har fundet nogle 2000 kg trailer men alle med 2 aksler, for tænkte at måske få sådan en og så få vejet den ned til 1800 ( som dytten må trække ) , men da trailer og båd står et sted hvor der skal drejes rundt med den med håndkraft, ja så SKAL det være med EN aksel, og det er bare for lige at høre om det er rigtigt hvad jeg har fundet ud af.....
HOV..... i samme emne... er der en af jer der har en 1800 kg som i gerne vil sælge, ja så må i da gerne lige skrive smiley smiley
Den må/skal gerne være i pæn stand, og helst med plade ( jeg syner selv inden 3 måneder, når den er sat op til det, eller måske den er synet ) nu må den ikke koste spidsen af en jet javer, men heller ikke være skrot gratis ( ja i ved nok hvad jeg mener ) men skriv evt hvad i har smiley smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Trailer 1800 kg
  • #2   17. feb 2019 Jep... de 1800 kg er med 1 aksel.... men de 2000 kg er alle med 2.
    For der er flere 2 ton end 1800 kg til salg og så kunne man jo veje den ned.... hvis nu den kun havde 1 aksel.. smiley


  • #4   18. feb 2019 Jeg tror du har misforstået det lidt smiley
    Ja .. det er en 1800 jeg har søgt efter og ja det er en 1800 jeg skal bruge !
    Men der er flere 2000 trailer end 1800 trailer til salg, så tænkte jeg om der er nogle 2000 trailer kun med en aksel og om det overhoved findes...
    Men vil da helst finde en brugt 1800 der er til at betale, en sprit ny kan købes for 22 kilo, men folk sælger en 5-9 år gammel trailer for omkring 17-19 kilo og så skal der bruges nogle penge på at få den synet og sat i den stand jeg gerne vil have den i..... ja ja så kan jeg sænke mine krav til hvordan den skal se ud og standen, men jeg vil gerne have at mine ting holder en vis standart .. både hvad angår udseende og brugs stand.. det skal bare virke og blive ved at virke, med den vedligeholdelse det nu kræver .. smiley


  • #5   18. feb 2019 Max 1800 kg pr aksel.

  • #7   18. feb 2019 Der var forklaringen jo..... som jeg efterlyste.... 2 T trailer kun med 2 aksler, da max pr aksel er 1800 kg.
    Nu skriver jeg ikke at den skal være gratis, men gerne billiger end en ny, ved udenmærket at INTET angående båd og tilbehør er billigt, og kvalitet har en pris... men det er fand..... nogle hamper priser for brugt... men bare vent.. min 1300 kg kommer til salg snart og den bliver helt sikkert ikke gratis smiley smiley smiley smiley smiley ... men det behøver den jo heller ikke he he


Kommentér på:
Trailer 1800 kg

Annonce