DayCruiser {{forumTopicSubject}}
hej med jer..
jeg er ikke lige så meget inde i alt det båd værk her. kørte forbi en gård her sidst dag hvor jeg kunne se der stod noget under et lille halv tag. kendte ham som ejede det. det vidste sig at være en båd. sprugte ham hvad han skulle ha for den og han ville ha 5000kr. nu sprøger jeg jer om hjælp. han er ikke meget til at give oplysninger ud eller så kan han ikke huske det. men det jeg fik ud af ham var. at det er en DayCruiser 19Fod MerCruiser 3.7 470, 190hk. MerCruiser zdrev alpha one gen 1.
han påstår den den er blevet bygget om til elektronisk tænding men det ikke virker optimalt. og der er noget med noget leje værk der skal skiftes da drevet har været af.
mere ved jeg desværre ikke om den.
er det noget som man skal holde fingeren væk fra eller er det noget som er til at få op og køre igen med god vilje. og hvad må sådan en koste.
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 9 Både: 5 Emner: 26 Svar: 872
Det er utroligt svært at sige noget om hvad det koster at få ud at sejle - kan du lave alt selv, så kan det være få kroner der skal til - kan du ikke selv lave noget, så kan det blive alt fra 5.000,- 0g op til 25.000,- eller mere?
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 131 Både: 2 Emner: 38 Svar: 826
DayCruiser