{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.810 visninger | Oprettet:

flemming F
flemming F
Tilmeldt:
6. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

valg af motor {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er ved at købe en aquador 22 HT men er i tvivl om jeg skal købe den med en benzin motor eller en diesel motor jeg vil nemlig også gerne kunne står på vandski efter båden og det ved jeg ikke om en diesel kad 32 med 170HK kan samtidig ville jeg høre om der er nogen der har erfaringer med diesel motorer i både brændstof forbrug ,lugt sener fra udstødnings røg, holdbarhed, osv.

Håber der er nogen der kan vejlede mig lidt smiley

Flemming


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  valg af motor
  • #1   6. jul 2014 Hej Flemmig F. Velkommen til..

    Uden at kende den båd du nævner, så er fakta, at en Disel har meget mere moment end en tilsvarende Benzinmotor, så du behøver ikke frygte manglende kræfter til at trække vandski..

    Med en båd i den størrelse, så er en Disel-motor at fortrække, og ikke alene pga. brændstofs økonomien, som formentlig er 30 % billigere i det lange løb, men en Disel er også mere modstandsdygtigt for indvendig slid, hvis den bliver vedligholdt efter forskrifterne..

    Lugt og støj, skulle ikke være noget problem på en moderne Disel, men det kan en test tur bedre vise dig...

    Prøv at tjekke på Youtube, om der ikke skulle være nogle film, med netop den bådmodel...


  • flemming F
    flemming F Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   9. jul 2014 Tak for dit svar smiley jeg tjekker youtube

Kommentér på:
valg af motor

Annonce