{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Valg af motor
  • #1   11. okt 2018 Det kan den godt. Dog skal du nok undersøge med forsikringen. Pt har min 500c en 80 hk som er den samme blok som 90/100/115hk.

  • #2   11. okt 2018 Det er som regel en grund til der står Max på tingene.

  • #3   12. okt 2018 Hold dig til den foreskrevne max hk. på båden.
    1. den kan holde til det. ( hvis den er vedligeholdt smiley )
    2. forsikringen dækker... ( de springer helt sikkert fra ved for stor motor smiley )
    3. udover at du selv står med regningen ved uheld, ja så kommer der sikkert en bøde også ( Den bøde kan du så også få uden uheld, ordensmagten er kommet mere ud på de vilde våger, og de er begyndt at tjekke andre ting end fart i havne, redningsveste, speedbåds kort og forsikrings forehold, nemlig om båden er lovligt sammensat smiley en rigtig god ide.... for hold da op med meget gammelt lor..... der fare rundt )
    Har ikke hørt eller læst om nogen der har fået nogen bøde for det endnu, men kun hørt snak om at de tjekker ! ! !
    4. LEG IKKE med din og for den sags skyld andres sikkerhed ! ! ! ! ! ! vandsport og færdsel på vand kan ( og skal være ) sjovt smiley , men kæft det er altså et sted hvor man skal tænke godt og grundigt smiley .

    Gad vide hvad der er sket med mig smiley jeg er blevet til en af de der idioter der står med en finger i vejret og siger " det må man ikke ! ! ! " UHYGGELIGT smiley smiley
    Nej ! ! jeg er INGEN sur og GAMMEL mand ( ja ja lidt gammel smiley ) men jeg er blevet lidt kloger med alderen og ikke mindst med en sund respekt for vandet... smiley
    Okay ..... så er jeg færdig he he smiley smiley ... tag det ikke ilde op det jeg har skrevet.... gør det rigtige og nyd vandet og ha`det sjovt derude smiley smiley smiley


  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #4   14. okt 2018 Kontakt dit forsikringsselskab og acceptere de at du sætter en større motor på, så dækker de ved evt. skade. Husk at få det på skrift...:-)

Kommentér på:
Valg af motor

Annonce