{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

Morten R
Morten R
Tilmeldt:
18. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Søger ejer til quicksilver 450, hvid med blå aftegninger {{forumTopicSubject}}

Hej alle i gode bådfolk.

Jeg søger en ejer til en stjålet båd, som er kommet i politiets besiddelse. Jeg har desværre ikke oplsyninger vedrørende tid for tyveriet, så det tætteste jeg kan komme er 2013-2014

Den beskrives som:
Quicksilver 450
hvid med blå aftegninger.
påmonteret er en 40 HK motor af mærket Mercury.
Fundet liggende på bådtrailer i 8300 Odder.

Nuværende ejer har købt båden af en person bosiddende i 2770 Kastrup.

Tidligere ejer af båden har desværre ingen oplysninger vedrørende salget, så dette er sidste chance for mig, for at finde den uheldige ejer.

Kender du til bådens rette ejer, så kontakt venligst undertegnede på mro004@politi.dk.

Med venlig hilsen, ogmedhåbomikkeatskullehittegodseendejligbåd
Morten S. Rodkjær
Politiassisten - Østjylands politi.


Kommentarer på:  Søger ejer til quicksilver 450, hvid med blå aftegninger
  • #1   18. aug 2014 Motor kan jo være en anden end tidligere ejer havde på. Og der kan jo hurtigt sættes staffering på siden af en båd, andet navn osv. osv.
    Man kan søge flere steder, for at lede efter den rette ejer.
    Feks. her.
    http://www.stolenboats.dk/cmssitemap.asp

    Kunne det evt. være denne her ?
    http://www.dba.dk/quicksilver-450-cab/id-92513324/



  • Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   19. aug 2014 hej kim.

    Tak for svaret.
    Du har helt ret i, at der hurtigt kan ændres mange ting. Tak for søgningen, men båden fra DBA er desværre ikke den jeg har her hos mig.

    Mvh
    Morten


  • #3   19. aug 2014 Har du oprettet denne post som politimand eller privatmand Morten?

    Er det noget vi vil se mere fremover fra politiets side?

    Da min racercykel blev stjålet optog betjenten på politigården "rapport" på bagsiden af en brugt konvolut. Og hans fuldskæg kunne dårligt skjule grinet over mit naive håb at de ville gøre noget ved det.

    For en måneds tid siden anmeldte jeg en bevidstløs fulderik der sov på sin væltede knallert på vejen udfor min lokale brugs. Vagthavende var nærmest fjendtlig over jeg ringede om den slags og opfordrede mig til at blive der til de havde tid at se på det. Jeg skulle hente børn og afsted på arbejde igen så det kunne jeg ikke men ½ time efter lå han der stadig.

    Du er sikkert en fin fyr og kan selvfølgelig ikke stå til ansvar for hele korpset. Men set i lyset af hvilken service almindelige borgere ellers oplever fra politiet finder jeg denne interesse for en stjålet båd besynderlig.

    mvh


  • Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   19. aug 2014 Hej Per.

    Selvom dit svar er lidt udenfor emnet, får du alligevel lige en hurtig returmelding. Jeg skriver for det første som politier, og har ingen egen interesse i båden, andet end forhåbenligt at finde en glad ejer.

    Jeg er da ked af at høre, at du har fået en dårlig service i de sager du har anmeldt, men dem hverken kan eller vil jeg kommentere på, idet jeg absolut intet kender til dem. Kan kun beklage, at du føler dig dårligt behandlet.

    Jeg kan udelukkene svare på mine egne handlinger, og baggrunden for dette lille indlæg var, som tidligere nævnt, blot at finde en ejer. Havde jeg fundet din cykel, og ikke været i stand til at aflæse et stelnummer, ville jeg have gjort det samme. Der er da ikke noget bedre, end at kunne give borger en god dag, ved at have fundet en savnet genstand.

    Med venlig hilsen
    Morten




  • #5   19. aug 2014 Fair nok Morten, det er dejligt at møde folk der tager deres arbejde alvorligt. Dem er der sgu ikke så mange af mere.

    Ha, en god dag
    Per


Kommentér på:
Søger ejer til quicksilver 450, hvid med blå aftegninger

Annonce