{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det henne?
  • #1   6. sep 2015 hvor er foto fra ? hvad er det for en ? har du museum for lystbåde valdemar slot ?

• #2   6. sep 2015 michael.
    det er en franskmand af navnet william fife der tegnede den og andre sidst i 1800 tallet. jeg kan ikke huske hvor jeg fat billedet i sin tid. Der er lavet en kopi der hedder seabird. Egentlig leder jeg efter linietegning da jeg overvejer at bygge den.

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #3   6. sep 2015 var der ikke een herinde for nok 8 mdr siden, som spurgte omkring noget af det samme.
    Mener det var samme båd. Han ville bygge en mini model af den, og efterspurgte mål på den

• #4   6. sep 2015 Det var mig. Vil gerne bygge den i en "junior udgave"

• #5   7. sep 2015 Det var da et ualmindeligt smukt skrog den båd har, der har altså været smukt design før Iphones og Imac???
    smiley

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig Wessel men vil gerne følge med I hvor båden står. Den ser ud til at være et besøg værd.

Har du selv taget fotoet? Måske der er en dato på det og du derigennem kan huske hvor det er taget? Eller kan du zoome på teksten? Bare en ide...

• #6   7. sep 2015 Jeg fantastisk billedet på nettet for et års tid siden. desværre kan jeg ikke huske hvor! men ja det er et super flot skrog. du kan se en kopi af den for sejl hvis du går på YouTube og søger seabird William fife.

• #7   9. sep 2015 der må da være en der ved hvor der er henne!?

Kommentér på:
Hvor er det henne?

Annonce