{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Oprettelse af båd. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set søren O prøve at oprette sine 2 både mange gange. Jeg undrer mig dog over at disse 2 både ikke bliver optaget, men hele tiden forsvinder, for så at forsøge at blive oprettet igen.
Er der en simpel forklaring på dette.
PS: Jeg kender ikke søren O.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Oprettelse af båd.
  • #1   21. jul 2009 godt ? har stemt ham ind mange gange..

  • #2   21. jul 2009 He he.
    Nu er begge både væk igen.
    For 3 minutter siden havde den ene 4 stemmer af hver.
    Det må være ham selv der sletter dem, ellers fatter jeg nada.


  • #3   21. jul 2009 Enten er det fordi der er en HA (hjælpeadmin) der keder sig og bliver ved med at afvise (slette) den, eller også er det fordi at brugerne har valgt ikke at de skal være på dette site smiley

  • #4   22. jul 2009 har afvist ham et par gange , han har 2 både men der er vist samme motor til begge både , mener jeg ikke er god morale , måske bare mig der er mærkelig , he he

  • #5   22. jul 2009 hvad er der galt med at have samme motor til 2 både ? hvis manden flytter rundt på motoren når han vil sejle i de forskellige både må han da selv om det.

    Frank H, jeg undre mig også, første gang kom han ikke ind nok fordi der næsten ingen billeder og tekst var, men han kom igen med masser af billeder og tekst, har også stemt ham ind et par gange.


  • #6   23. jul 2009 Jeg måtte prøve 3 gange for at få min båd ind. var den ikke kommet ind 3. gang havde jeg ikke prøvet mere. mener helt klar at hyggen ved denne hjemmeside forsvinder når der sidder et par karl smart bonderøve og afviser på grundlag han eksembelvis bruger 1 motor til 2 både. Denne side burde i mine øjne handle om fællesskab. det har jeg dog heldigvis også allerede oplevet fra andre herinde. Har snakket med et par stykker der har samme båd som min der har været meget behjælpelig med lidt spørgsmål. Måske man skulle huske lidt mere på at vi alle har den samme interesse men forskellige penge at gøre med. god vin til alle derude.
    Mvh Niels


  • #7   23. jul 2009 Helt enig med Niels. Interessen er oftest lige stor uanset om man ejer en lille jolle med 10HK eller en Off-shore boat med 1600HK eller en stor cruiser.

    Kennet F.

    Du burde da slet, slet ikke være herinde når du afviser ham på sådan et åndsvagt grundlag?


  • #8   23. jul 2009 Niels S, Mathias A, jeg er 110% enig med jer, love you guys smiley

  • #9   23. jul 2009 afviser kun ved salgsannocer og mega elendige billeder eller mangel på samme.... ellers ikk

Kommentér på:
Oprettelse af båd.

Annonce