{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.846 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvordan finder jeg ud af, om en sejlbåd er noget for min familie? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg bor i Sønderborg med min kone og to drenge (2 og 6 år). Vi overvejer kraftigt at købe en sejlbåd. Jeg forsøger at komme på sejlerskole (der er desværre ikke plads i år). Mit spørgsmål går på, hvordan jeg sikrer mig, at sejlads rent faktisk er noget os. Vi har absolut ingen erfaring og ved slet ikke, hvordan det er at være på havet i en sejlbåd. Vi tror, at det er noget for os, men.... hvordan får vi det bekræftet? Vi kender ikke nogen der har en sejlbåd, så vi kan ikke spørge nogen om en lille prøvetur. Hvad foreslår I? Findes der måder at købe sig til en tur på,en sejlbåd??? Under alle omstændigheder køber jeg ikke noget, før jeg har været på skole. Men hvis det nu slet ikke er noget for min kone (eller mig for den sags skyld), er der jo slet ikke nogen grund til at jagte en sejlskoleplads.

Alt input tages imod med kyshånd

På forhånd tak.

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan finder jeg ud af, om en sejlbåd er noget for min familie?
  • #1   31. maj 2014 Altså tag en tur ned på haven og tag fat i en med en sejlbåd og hør dem af du kan helt sikkert finde en.

• #2   31. maj 2014 Ja tag ned og snak med nogle på havnen, og hør om der er mulighed for at komme ud på vandet en dag.

• #3   1. jun 2014 Mange sejlklubber har begynderbåde hvor man kan sejle sammen med mere erfarne sejlere. Ved ikke om det er det du kalder "sejlerskole" i Sønderborg.

• john b
    john b Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 14
    #4   2. jun 2014 Jeg ville nu også bare spørge i havnen.... Sejlads er en hobby som så mange andre og derfor bør det ikke være svært at finde en der er villig til at give en tur. Personligt elsker jeg at vise nye "søfolk" hvordan man har det på vandet.....
    Ja jeg er fra kbh og sejler desværre pt for motor ellers havde jeg gerne givet en tur... smiley der er intet federe end at drive for vinden helt lydløst mod solnedgangen... Bliver du og familien bidt så er der ingen vej tilbage..... God tur til jer alle

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   2. jun 2014 Tak for jeres input. Jeg kan godt se, at det vist ender med en lille tur ned på havnen.
    Og specielt til john b: Du sælger det nu ret godt.
    Jeg vil smutte ned i Sønderborg lystbådehavn og se om jeg kan finde en venlig sjæl.

God sommer til jer alle.

Hilsen Anders

Kommentér på:
Hvordan finder jeg ud af, om en sejlbåd er noget for min familie?

Annonce