Hvordan finder jeg ud af, om en sejlbåd er noget for min familie? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg bor i Sønderborg med min kone og to drenge (2 og 6 år). Vi overvejer kraftigt at købe en sejlbåd. Jeg forsøger at komme på sejlerskole (der er desværre ikke plads i år). Mit spørgsmål går på, hvordan jeg sikrer mig, at sejlads rent faktisk er noget os. Vi har absolut ingen erfaring og ved slet ikke, hvordan det er at være på havet i en sejlbåd. Vi tror, at det er noget for os, men.... hvordan får vi det bekræftet? Vi kender ikke nogen der har en sejlbåd, så vi kan ikke spørge nogen om en lille prøvetur. Hvad foreslår I? Findes der måder at købe sig til en tur på,en sejlbåd??? Under alle omstændigheder køber jeg ikke noget, før jeg har været på skole. Men hvis det nu slet ikke er noget for min kone (eller mig for den sags skyld), er der jo slet ikke nogen grund til at jagte en sejlskoleplads.
Alt input tages imod med kyshånd
På forhånd tak.
Anders
jan 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 29 Svar: 68
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 9 Både: 5 Emner: 26 Svar: 872
jul 2010
Følger: 1 Svar: 14
Ja jeg er fra kbh og sejler desværre pt for motor ellers havde jeg gerne givet en tur...
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Og specielt til john b: Du sælger det nu ret godt.
Jeg vil smutte ned i Sønderborg lystbådehavn og se om jeg kan finde en venlig sjæl.
God sommer til jer alle.
Hilsen Anders
Hvordan finder jeg ud af, om en sejlbåd er noget for min familie?