{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.283 visninger | Oprettet:

Claus T
Claus T
Tilmeldt:
30. mar 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 1

40 hk efi mariner {{forumTopicSubject}}

Hjælp til min 40hk mariner jeg har ingen sladerestråle og min motor bliver derved ikke kølet, jeg har kigget efter en del tegning til benet til sådan en model, men jeg kan ikke finde nogen. Impellerne er ok da motoren ikke har kørt mere end max 20 timer og de ser fine ud, benet har været skilt og jeg er i tvivl om der skal være en pakning slange mellem impelhuset og benet er der nogle der har forstand på dette problem, håber nogle kan hjælpe


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  40 hk efi mariner
Kommentér på:
40 hk efi mariner

Annonce