{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp med ledninger :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Raymarine C120 plotter og en Garmin 400C fishfinder, sagen er at de begge 2 har nema kabler med så de skulle kunne sankke sammen , og jeg ville kunne overføre data fra Garminen til raymarinen via Nema eller seatalk, aner bare ikke hvordan , har prøvet at gennemskue begge manualer, men kan ikke få dem til at arbejde sammen, håber der er et par kloge hoveder herinde der kan komme med nogle tips eller råd

Mvh
sini

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp med ledninger :-)
  • #1   30. maj 2010 Hej Erik
    Du må meget gerne sende det til mig på min mail

sini@biomatech.dk

Og tusind tak for hjælpen, det sku ikke nemt, Så vidt jeg har prøvet er at sætte den blå fra garmin til den hvide ledning på plotteren, og stel på de 2 sidste, men er sikker på jeg gøre et eller andet galt, kan sku ikke få data frem smiley

Men glæader mig til at få lidt råd

Mvh
    Sini

• #2   30. maj 2010 Hov det skal også lige siges jeg har fået den til at ovf. dybte over på plotteren, men ifølge manualen skulle den kunne overflytte billedet fra fishfinderen til plotteren, og det er det jeg ikke fatter en meter af. smiley

Mvh

sini

• #3   30. maj 2010 haha, ok så jeg med, jamen jeg kan prøve at scanne det ind imorgne på computeren, eller senere i aften smiley

Mvh
    Sini

• #4   1. jun 2010 Hej Erik har du ikke en mail , kan ikke oploade billedet ordenligt herinde desværre, man kan næsten ikke tyde det...

mvh
    sini

Kommentér på:
Lidt hjælp med ledninger :-)

Annonce