Strøm / Starter {{forumTopicSubject}}
Har sådan en satans 4.3 V6 mercryiser der klikker i relæet når man prøver at starte den.. Jeg har skiftet både starter og relæ men lige lidt hjælper det.. Jeg kan godt kortslutte den på starteren.. Syntes snart jeg har skiftet alle ledninger også.. Nogen der har en ide til hva der kan være galt ?
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 44 Svar: 657
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Både: 6 Emner: 40 Svar: 704
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 131 Både: 2 Emner: 38 Svar: 826
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 44 Svar: 657
12,2V er 50% opladt
11,7V eller derunder er afladt
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Både: 6 Emner: 40 Svar: 704
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Både: 6 Emner: 40 Svar: 704
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
Godt. Hvis du har Z drev går startsignalet via en sikkerhedskontakt der sidder der inde. Du skal op bag rtændingskontakten. Start ledningen skal findes, måske gul/rød, afmonterer den og give den plus uden om tændingskontakten. Tørner motoren har du en defekt tændingskontakt. Tørner motoren ikke kunne det være kontakten i gearvælgere eller halvbrud på ledningen.
I sådan en sag her skulle du have ringet til en som mig der kommer ud og fejlsøger inden der skiftes dele. Det havde kostet dig Ca. 600-800 kr. i fejlsøgning og evt. ledningsreparation hvis jeg havde lavet opgaven (uden kørsel fra Vordingborg 😄😄).
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Både: 6 Emner: 40 Svar: 704
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
Jeg kører gerne til Jylland for en opgave, kunden skal bare også betale for kørsel. Derfor er jeg kun i Jylland når det er en større opgave, men kører gerne for en mindre som denne😁
Nu tager jeg min maske på og arbejder videre med polyester til vores kommende båd-bade-bro så jeg er ikke på telefonen de næste timer.
Strøm / Starter