1.652 visninger
|
Oprettet:
starter problemer {{forumTopicSubject}}
hejså. så kom min nye starter, men den kan næsten ikke trække motoren rundt kun hvis jeg tager tændrørne ud, jeg har prøvet at sætte startkabler over på den anden jetski så jeg får strøm fra den, men lige lidt hjælper det,
jeg prøvede også at sætte starkablet direkte på starteren, men der skete ikke mere.
nogen som kan give mig et godt råd?
mvh mads
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Både: 1 Emner: 37 Svar: 113
men nyt problem, hvordan lufter i jeres jetski ud når maskinen har været skildt ad?
hvis jeg primer den kan den godt starte, men når den har brugt det benzin går den ud, og den kan ik starte før jeg primer den igen
mvh mads
mar 2007
jeg viste at jeg kunne regne med dig =)
jeg prøvede en masse gange hvor jeg holdte den igang på primeren, og nu tror jeg godt at den selv kan, men nu skal den faktisk have fuld gas for at den kan holde sig i gang, og så kom min gamle sure nabo og spurgte om det var nødvendigt med alt det larm, for det går jo ud over hele kvarteret =) håber ik at jeg bliver sådan når jeg bliver gammel.
tror du at det er fordi at den stadig ik får nok fuel, siden at den ik går ordentlig? for der var ik noget før at den blev taget ud af jetten.
mar 2007
jeg har skiftet starteren og svinghjulet og fået andre spoler i, starteren er ny og det andet er brugt, men umiddelbart i bedre stand end det andet jeg havde på, den tager ikke flere omdrejninger, den kører måske lidt over normal tomgang, men kun med fuld gas, og så ryger den helt vildt,
men det kan være jeg skal prøve det som du skrev med at blæse slangerne igennem.
mar 2007
tændrørne er lidt i mellem brun og sort
mar 2007
mange tak for hjælpen nicolaj,
det er super med det forum som du har lavet, så vi kan hjælpe hinanden uden at der kommer nogle og blander sig.
mar 2007
hvad var der galt med din 650`er
mar 2007
men jeg kigger lige forbi dig i morgen aften nicolaj, jeg bliver nødt til at se den flotte dame i action
dec 2007
Følger: 130 Følgere: 127 Både: 1 Emner: 13 Svar: 253
mar 2007
jeg har aldrig renoveret min karborator, så det skal jeg nok lige have kigget på.
dec 2007
Følger: 130 Følgere: 127 Både: 1 Emner: 13 Svar: 253
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Både: 2 Emner: 18 Svar: 130
starter problemer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside