{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Tobias c
Tobias c
Tilmeldt:
24. jun 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Min 30 hk yamaha køre elendigt?? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ejer af en yamaha 30 hk 2t som er begyndt ikke at køre godt.

den kan ikke gå i tomgang, uden at den får choker( og tomgangs skruen også er helt inde )
Hvis jeg tager choker fra dør den bare.
men hvis jeg holder den igang med høje omdrejninger, er den ellers rigtig quick på gassen!
og hvis jeg slipper, for at lade den gå i tommgang, skyder den et par gange og dør ud..
hvis jeg sejler en tur, går den ud når den bliver varm! .

Håber i kan hjælpe mig, har snart prøvet rigtig mange ting Helt uden held smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Min 30 hk yamaha køre elendigt??
  • #1   24. jun 2010 lyder til den får for lidt bezin i tomgang.
    har du renset karb.? hvordan står blandingsskruen?


  • #2   25. jun 2010 Tjek om der er kondens vand i svøme huset og i tanken, for det kan godt drille.

    MVH Kurt.


  • Tobias c
    Tobias c Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #3   25. jun 2010 Jeg har renset alle kaburatore, og blandings skruen har jeg prøvet at stille på smiley har skiftet benzinfilter også. vil prøve at rense dem igen imorgen, og prøve med nyt benzin smiley

  • Tobias c
    Tobias c Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   25. jun 2010 den har nemlig været under vand, og sidenn har vi ikke kunne få den til at gå ordentigt smiley



  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2009

    Både: 1 Emner: 37 Svar: 74
    #5   29. jun 2010 Under vand er aldrig en god ting.. smiley Det kan også være nemt være noget i tændningen når du siger den har været undervand. Hvis den skyder når d slipper gassen og den køre i tomgang, kunne det tyde på tændings problemer. Hva årgang er det?

    MVH Dennis


  • Tobias c
    Tobias c Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #6   6. jul 2010 uha, det er vidst en 94'er smiley

    køre i tomgang ??! :b

    Skrev den går ud og skyder når jeg slipper gassen, og er svær at rede når den kommer under ca 1200 omdr.
    Men kan gå i tomgang med choker. hvor den så ikke kan tage gas lige som når man giver en "rask" motor choker. altså den 4 takter..


Kommentér på:
Min 30 hk yamaha køre elendigt??

Annonce