{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury
  • #1   18. aug 2010 ja sagtens. du kan se om du kan finde et kit til den eller lave noget selv


  • #2   18. aug 2010 Okay! Tak for svaret Kenn!:-D Ved du hvor jeg evt ville kunne finde sådan et sæt? Har nemlig prøvet at søge på dba og på guloggratis uden held...

  • #3   18. aug 2010 prøv og ring til kegnæs både på kegnæs han har en masse gammel skrammel til at ligge:) eller lav nogle beslag og noget selv.
    der skal ikke meget til:)


  • #4   18. aug 2010 evt lig nogle billeder og af motoren

  • #5   18. aug 2010 Okay, mange tak for det! Jeg vil prøve at ringe til ham i morgen og hører om han har noget til at ligge! Prøver at skyde nogen billeder af motoren i morgen, så kan du se hvordan det ser ud:-D Tak for hjælpe indtil videre..

  • #6   19. aug 2010 Nogle motorer med gas-håndtag, er nogle gange udstyret med en standard bundsektion, som passer til modeller med fjernbetjent gas/gear. D.v.s. at holdere til beslag, huller til bevægelige led er der, og skal så bare indkøbes og monteres.
    Men men men.............de fleste er dog ikke forberedt til det. Så her skal det hele laves fra bunden, og det´kan ikke betale sig, hvis ikke man kan finde en komplet defekt motor at tage delene fra.
    Så helt nemt tror jeg ikke det bliver !!!!!!!


Kommentér på:
Mercury

Annonce