{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  volvo penta v8 225 hk 5.7 tænings pro
  • #1   23. jan 2011 Tændspole

• #2   25. jan 2011 Er der strøm TIL din tændspole ? Tændingslås?
    Dårlig eller ingen stel.
    Kablet fra tændingsspole til fordelerdæksel.
    Kullet i toppen af dit fordelerdæksel eller din rotor.

• #3   25. jan 2011 Prøv og mål hvor meget strøm din tændspole sender ud til fordeler dækslet?
    sender den ikke strøm ud, så mål hvor meget den modtager? hvis den modtager d ca. 12 volt, og ikke sender noget ud, er det nok tændspolen, men sender den fint strømmen vidre helt ned til strømfordeler, så prøv og tag dækslet af, og vip platinerne med en skruetrækker og se om de slår en gnist!
    Hvis ikke kan de være deffekt, samt kondensatoren.
    Der skal self. være tænding på når du afprøver dette..

• #4   27. jan 2011 Uanset om du får motoren i gang eller ej, så vil jeg anbefale dig at montere elektronisk tænding, hvis motoren ikke allerede har det.

F.eks et kit som dette.

http://www.michiganmotorz.com/delco-voyager-marine-electronic-distributor-p-140.html

Kittet er til en 5,0'er. du skriver at din motor er en 5,7'er. 225 hk plejer normalt at være 5,0.

Og 8 nye tændrør, så kan den altid starte. Efter min mening er tiden løbet fra en gammel strømfordeler med platiner. Så længe det er nyt og justeret korrekt, kører det fint, men med tiden bliver det slidt og der bliver mindre og mindre gnist.

Den elektroniske tænding giver en stærk gnist, altid.

• #5   27. jan 2011 Per G
    er man så også udeover den mekaniske forstilling af tidspunktet ?
    Jeg har godtnok ikke platiner i men der er stadig mekanisk forstilling af tidspunktet.

Undskyld for lige at kapre din tråd FisK K

• #6   27. jan 2011 Yes, den forstiller tændingen elektronisk, så den er faktisk renset for mekanik der kan begynde at køre træls og forstyrre tændingen.

Jeg har en sådan Delco strømfordeler, der passer til 4,3 motoren til at ligge i en skuffe. Rotoren sidder direkte på akslen.

Kommentér på:
volvo penta v8 225 hk 5.7 tænings pro

Annonce