3.138 visninger
|
Oprettet:
volvo penta v8 225 hk 5.7 tænings pro {{forumTopicSubject}}
hey jeg/vi har en v8 uden gnist hvad kan det være?
strømfordelern kører og det er det vi ved HJELP?????
maj 2008
Følgere: 48 Både: 1 Emner: 16 Svar: 2.076
sep 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Både: 6 Emner: 85 Svar: 1.898
Dårlig eller ingen stel.
Kablet fra tændingsspole til fordelerdæksel.
Kullet i toppen af dit fordelerdæksel eller din rotor.
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Både: 4 Emner: 152 Svar: 728
sender den ikke strøm ud, så mål hvor meget den modtager? hvis den modtager d ca. 12 volt, og ikke sender noget ud, er det nok tændspolen, men sender den fint strømmen vidre helt ned til strømfordeler, så prøv og tag dækslet af, og vip platinerne med en skruetrækker og se om de slår en gnist!
Hvis ikke kan de være deffekt, samt kondensatoren.
Der skal self. være tænding på når du afprøver dette..
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 16 Emner: 11 Svar: 240
F.eks et kit som dette.
http://www.michiganmotorz.com/delco-voyager-marine-electronic-distributor-p-140.html
Kittet er til en 5,0'er. du skriver at din motor er en 5,7'er. 225 hk plejer normalt at være 5,0.
Og 8 nye tændrør, så kan den altid starte. Efter min mening er tiden løbet fra en gammel strømfordeler med platiner. Så længe det er nyt og justeret korrekt, kører det fint, men med tiden bliver det slidt og der bliver mindre og mindre gnist.
Den elektroniske tænding giver en stærk gnist, altid.
sep 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Både: 6 Emner: 85 Svar: 1.898
er man så også udeover den mekaniske forstilling af tidspunktet ?
Jeg har godtnok ikke platiner i men der er stadig mekanisk forstilling af tidspunktet.
Undskyld for lige at kapre din tråd FisK K
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 16 Emner: 11 Svar: 240
Jeg har en sådan Delco strømfordeler, der passer til 4,3 motoren til at ligge i en skuffe. Rotoren sidder direkte på akslen.
volvo penta v8 225 hk 5.7 tænings pro