{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Montering af fenderliste
  • #1   18. jul 2018 Google er din ven - det var min ven i nøden da jeg skulle montere smiley

    Men men, vær 2 personer. Hold listen godt varm og så stræk godt og grundigt.
    Fortvivl ikke, den kan varmes op igen hvis den ikke sidder i skabet første gang.
    - hvis om muligt så træk dit varme fad med rundt - eller omvendt.
    Jeg havde lånt en gasgruekedel til formålet og havde den på en palle så vi kunne trække den med rundt.


  • #3   19. jul 2018 Hmm... jeg havde nu tænkt mig, at betale mig fra det. Har før stået med en anden båd og bøvlet med en dypkoger, hvilket ikke var nogen succes. En hedvandsvarmer er alligevel pebret at leje. Fenderlisten er ny, ja.

    Hilsen
    Jacob



  • #4   29. jul 2018 Må jeg spørge, hvor I køber jeres fenderlister? Er det bare hos den lokale bådforhandler? Og hvor meget giver I for sådan en? Jeg leder nemlig selv efter en til min gamle Selco.
    Mvh. Kristoffer


  • #6   30. jul 2018 Jeg fik min billigt hos Randers Bådudstyr, da han havde en liggende som returvare. Ring rundt, det kan godt betale sig. Ellers tjek onlinebutikker.

    Løsningen på min fenderliste-opvarmning blev at anskaffe mig en gruekedel. Den lånes ud for et par øller smiley


    profilbillede
  • #7   30. jul 2018 Fedt, tak. Ja det kan nemlig godt betale sig at være kritisk over for nogle af priserne, for der kan være enorme forskelle på de samme varer. Hvor meget "gav" fenderlisten sig i bredden på "udmundingen" efter opvarmning? Jeg står nemlig med et projekt hvor en sammenfatning af fribord og resten af skroget skal lukkes og afsluttes af en fenderliste, og denne sammenfatning er 8 mm bred. Men en en 6 mm fenderliste er nemlig ret let at skaffe. Situationen ser således ud:

    profilbillede
  • #8   30. jul 2018 Med udmundingen mener jeg sprækken på 6 mm

    profilbillede
Kommentér på:
Montering af fenderliste

Annonce