{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

Mere benzin? Hjælp :-) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
jeg sejler ret tit i min jolle. 4HK yamaha motor. og der kan kun være 2 liter i som jeg husker, og jeg ved man kan få de der orange benzin tanke. der kan havde op til 25liter + mere. men hvordan sætter man sådan noget til? er det svært og skal man til at lave om på motoren?.. fordi jeg er rimelig træt af at skulle fylde benzin på efter vær anden 2 med den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere benzin? Hjælp :-)
  • #1   30. jan 2011 Hvis der er et seperat udtag, så kan du tilslutte en ekstern tank på f.eks. 12 eller 24 liter.

Tilslutningsanordningen af ekstren tank sidder forrest på motoren.

• Dr. Boat
    Dr. Boat Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 58
    #2   30. jan 2011 Du skal også lige være obs på, om benzinpumpen kan trække det frem til kaburatoren,,

• #3   30. jan 2011 Hej Jacob,

Det er ikke det store problem at ombygge motoren til separat tank, du skal blot regne med at efter ombygning kan du ikke længere bruge den indbyggede tank.Håndtag og stang til den indbyggede tank fjernes og i hullet monteres den nye benzin-kobling til separat tank. Den nye kobling forbindes direkte til benzinpumpen på karburatoren med et lille benzin-filter indskudt. Motoren er nu klar til at køre på den separate tank.
    Benzin pumpen kan sagtens klare at føde motoren de 5 Hk har altid haft separat tank og de er monteret med samme benzinpumpe og karburator type.Husk at tømme den indbyggede tank og hæld lidt olie i tanken så den ikke ruster indvendig.
    Delene til ombygning kan fåes både originale og u-originale.

• #4   30. jan 2011 Hej Andre,
    tak for svaret..

jeg må se om jeg kan finde ud af det smiley

• #5   30. jan 2011
    Ellers vender du blot tilbage, så kan jeg sende dig en tegning over benzin-systemet.

• #6   30. jan 2011 iorden smiley

har ansøgt dig. så jeg altid kan finde dig smiley

• #7   31. jan 2011 Hov, det er ikke alle små påhængsmotoer der har benzinpumpe, mine er lige som en gammel knallert med tanken øverst.

Kommentér på:
Mere benzin? Hjælp :-)

Annonce