{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.113 visninger | Oprettet:

Indstilling af OMC motor i nykøbing f {{forumTopicSubject}}

Er der nogen i nykøbing f omegn der har forstand på at indstille en omc 4.3 v6 motor?

Motor starter og går rigtig rigtig fint. den har bare svært ved at tage gas, den går også ud når man sætter den i gear. men har på fornemmelsen at hvis den kunne tage gas, ville den også hoppe i gear.

Jeg er naturligvis villig til at betale for ulejligheden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af OMC motor i nykøbing f
  • #1   23. mar 2011 Justering af gearkablet

• #2   23. mar 2011 har godt hørt det også. men ikke lige det jeg har mest forstand på desværre.

• #3   23. mar 2011 lige en anden ting også. har taget et stik af tændspolen da der ellers ingen gnist var. har forhørt mig lidt omkring at det kunne være den kontakt som fik motoren til at gå lette i gear?

• #4   23. mar 2011 Hej Brian,

Der er mange forskellige forhandlere i Nykøbing der kan ordne det, men jeg ville ikke selv betale. Men KJ Elektro på Ndr. Ringvej i Nykøbing, Madsnedø Marinecenter, Bådværftet i Sakskøbing, og der ligger vidst også et værksted i vordingborg der hedder Renova eller noget i den stil smiley

• #5   24. mar 2011 Du kunne jo også evt. sætte omdrejningerne lidt op, ved at justere tomgangsskruen smiley Så har den lidt flere RPM's til at skifte gear med smiley

• #6   25. mar 2011 Hej du, har selv været turen igennem, du kan bare slå på tråden så skal jeg prøve at hjælpe dig igennem det...

Det faktisk nemt at fixe, men skal bare lige vide nogle ting inden jeg kan hjælpe dig lidt.. sender en PR med mit mobil, så kan du prøve at fange mig skipper....

Har også en OMC rep bog. så mon ikke vi kan finde ud af det....

Mvh
    sini

Kommentér på:
Indstilling af OMC motor i nykøbing f

Annonce