{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  borg warner
  • #1   13. aug 2018 Jeg tror bare at du skal holde den ene motor slukket. Vil du prøve at spare brændstof? Det tror jeg nemlig ikke at du gør på den måde. Så er det nok bedere at have lavere omdr. på begge motorer.

  • #2   13. aug 2018 Hej leif
    jeg har prøvet 5 min den sejler overraskende godt på en motor, den taber ikke meget i hastighed og den er såmænd også nem nok at manøvre, men måske du har ret i at jeg ikke spare noget.


  • #3   14. aug 2018 Lad evt bare den ene maskine gå i tomgang. Jeg ville ikke bryde mig om gearkassen den tørner timevis uden tryk

  • #4   16. aug 2018 Hvis du ikke har noget imod at sejle lidt langsommere, så gør da bare det med begge motorer. Min motor går rigtigt godt ved 900-1200 omdr/min. og der bruger den i hvert fald ikke meget. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om din over hovedet er begyndt at flytte sig ved 900 omdr. smiley Den vejer jo en del mere end min. smiley

  • #5   16. aug 2018 smiley jo den flytter sig skam den går ved 1000 omd. ca 5-6 kn. promblemet er bare at de to motorer går bedst sammen ved 14-1500 omd. under 1400 omd. begynder de gå i resonans selv ved forskellig omdrejningstal, køre jeg med en er der ingen rystelser overhovedet

  • #6   17. aug 2018 Nå derfor vil du gerne sejle med en motor. Da jeg kun har en motor, kan jeg nok ikke hjælpe dig. Det jeg kender til resonans med den motor, er nå min går i tomgang. Så ryster hele båden. Men kommer den bare op på 900 omdr. holder det op. Som at slukke på en kontakt.

Kommentér på:
borg warner

Annonce