{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  volvo køling
  • #1   31. maj 2006 Min motor har haft det samme et par gange, dog er det en V6'er. Det der har været galt, var at udstødningsbøjningerne var stoppet med skidt og rust, lige der hvor vandet sprøjter ud og bliver blandet med gassen fra motoren. (ved den store korte gummislange)

Anden gang var der et lille hul i et kølerør, som bevirkede at der kom luftbobler i vandet formentlig, det gav samme resultat, temperaturen steg når den gik i tomgang, men faldt, når den fik bare 1000 omdr. Hullet var nemt at finde. Når motoren var stoppet, dryppede det i 5-10 min.

Den gør det samme, når den står på land og kører på en vandslange, der kommer formentlig også luft med i vandet. Men der kan det jo være ligegyldigt, den skal jo bare skylles for saltvand i et øjeblik.

• #2   4. jun 2006 har prøvet at kikke på det igen og fandt en gummi ring der var utæt det har hjulpet lidt men jeg må nok vente til den kommer i vandet ligenu køre den bare i et stort kar jeg har lavet for at kunne prøve køre jeg glæder mig vildt til at komme ud men det går ikke med en båd der er skildtad og en båd bygger der har ti andre både at lave også

Kommentér på:
volvo køling

Annonce