{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.619 visninger | Oprettet:

Går stadigvæk ud {{forumTopicSubject}}

Min yamaha 4hk 2t motor går stadigvæk ud jeg har prøvet alt i har sagt ( http://www.baadgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=1798 )

men intet har hjulpet... det skal siges at i vinters stod moteren i båden. og båden var i vandet fordi jeg ikke fik den op i tide... kan motoren have taget skadet af det?

Jeg kan starte den i 2 min... men så dør den.. og så kan jeg starte den lidt efter men så går den bare hurtigt ud... kan jeg intet gøre.???

Mvh
Jalle smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går stadigvæk ud
Kommentér på:
Går stadigvæk ud

Annonce