{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

motor hjælp/jetski {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
da jeg er færdig med at lave mit jetski og har sejlede nogen timer med den.. har den fået, en børne sygedom... når jeg har sejlet en times tid eller 2 og jeg så falder af eller slukker den.. kan jeg ikke får gang i den igen.. efter nogen timer kan jeg så godt start den igen.. tænker på at den bliver få varm i tændspolen.. eller kan det være noget andet den får fint med benzin og tændrøren ser super fine ud.. så den forbrænder rigtig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor hjælp/jetski
  • #1   24. aug 2011 tændrør måske

• #2   25. aug 2011 dem har jeg skifte.. og det virker stadig ikke det virker også hvis man sætte de gamle igen'

• #3   26. aug 2011 tændrøret?? er det det den køre med orginal??

hvor gammel er stempel og ringe? kunne os være stempel ringe der har mistet hærdningen..

hva olie blanding kører du med?

• #4   26. aug 2011 køre med 2%.. alt er nyt i den såå tro ikke det er stempel ringe. ja det er de rigtig tændrør jeg bruger.. men tænkt på tændingen så bliver for varm og så når den bliver kold trækker den sig samme igen så der jo ikke noget problem.. stemplerne har kørt max 6 timer samme med alt det andet jeg har skifte

• #5   27. aug 2011 jeg har haft samme problem.

det viste sig at være starteren der var slidt op så den ikke kunne få motoren op i nok omdrejninger når den var varm til at starte.. gnister den okay? ellers skal magneter i svinghjul justeres tætter på spolerne inde i svinghjulet..:)

det virkede på min 650 sx

• #7   27. aug 2011 ALT ER NYT I DEN... men tro det er gnisten for det ligesom om når den bliver varm vil den bare ikke starte igen den slukker også bare lige pluslig.. kan også være den bliver for varm i tændingen. der sidder større stempler i den 44 mm carb på og en westcoast udstødning på..så den yder en del... men har ikke fået set, om den gnister... tro ikke der er nogen gnist på den.. for der er power nok til at starte den..

• #8   27. aug 2011 du kan jo måle din cdi igennem..

Kommentér på:
motor hjælp/jetski

Annonce