{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

Strøm {{forumTopicSubject}}

Halløj sørøvere.
Nu har jeg trukket nye kabler til start relæ og stel.
Der kommer 3 ledninger fra fjernstyring/ nøgle og brun er plus.....
De 2 andre blå og blå/gul ved jeg ikke hvad er til. Måske automat choker.
Motoren har stået stille i laaaaang tid men gudhjælpeme om den ikke startede op da den fik power.
Men hvorfor kan jeg ikke slukke motoren på nøgle igen?
Blev nød til at tage benzin slangen af.
Nogen der har en ide.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strøm
Kommentér på:
Strøm

Annonce