{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.312 visninger | Oprettet:

Vand i gear olie beholder.. hvad nu? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude og sejle i min Mercruiser 5,0 V8.

Pludselig kom der en alarm og kunne se at den lille beholder med "gearlube" ud til drevet var tom. Jeg fyldte derefter ny Quick silver high performance olie på.

da jeg så skulle seljle igen kunne jeg se at beholderen til gerar olien var fuldstændig fyldt, og har grå/sort med slam i bunden.. Hvad gør jeg nu, tør ikke ødelægge mit drev af.

Håber i kan svare mig
Lasse


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand i gear olie beholder.. hvad nu?
Kommentér på:
Vand i gear olie beholder.. hvad nu?

Annonce