{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ekkolod hjælp med valg.
  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

    Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #1   25. jul 2012 hvad er dit budget..?

  • #2   25. jul 2012 jeg ville ikke vælge noget under 7 tommer skærm . så bliver den for lille syntes jeg . men ellers noget ala lowrance hds eller garmin 700s

    nicolai


  • #3   25. jul 2012 budget ved jeg ikke endnu.

  • #4   26. jul 2012 Budget er en god ting at finde ud af....

    Vil du have kvalitet som Furuno er det fra ca 9.000, eller kan du nøjes med middel som Garmin/Lowrance/Raymarine der koster ca det halve.


  • #5   26. jul 2012 Vil anbefale en af disse:

    Garmin GPSMAP 521s = 5.499,-
    Garmin GPSMAP 526s = 6.499,-
    Garmin GPSMAP 720s = 10.499,- excl. transducer
    Lowrance Elite 5 Kombi = 4.999,-
    Lowrance Elite 5 DSI = 5.999,-
    Lowrance HDS-5 Kombi Gen. 2 = 6.999,-
    Lowrannce HDS-7 Kombi Gen. 2 = 9.999,- (på tilbud lige nu hos Palby forhandlere til 6.999,-

    Bemærk: Priserne er excl. søkort som skal købes udover! Alle priserne her er vejl. priser - kan nemt findes billigere ved en søgning på Google.

    Hvis du går efter en af de billige ville jeg vælge Lowrance Elite 5 DSI da den har downscan som giver et meget mere virkeligt billede under vandet!

    Lowrance HDS-modellerne er excl. deres Structurescan som er en transducer m. downscan og sidescan som giver et næsten virkelig billede af bunden, men dette koster altså 5.800 kr. ekstra!


  • #6   27. jul 2012 mange tak for jeres viden smiley nu vil jeg kigge på sagerne.
    har bare en gammel Lowrance X91 nu, men vil gerne opgradere en lille smugle smiley


  • #7   12. aug 2012 er der stor forskel med hæktransducer og indvendig transducer ? og nogle fordele og udlemper? ved godt Hæk har større chance for at knække med ellers?

  • #8   17. aug 2012 Med hæktransducer sidder den ret højt monteret med risiko for at der kommer luftbobler ind under den så den ikke fungerer ved høje hastigheder.

    En indvendig transducer har jeg aldrig prøvet, men tænker bare man kan få problemer hvis man har en tyk bund!

    Jeg vil til hver en tid anbefale en skroggennemført transducer - så er man helt sikker på at den virker under alle situationer!


Kommentér på:
Ekkolod hjælp med valg.

Annonce