{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

en kæmpe stor tak til mekanikles :omc {{forumTopicSubject}}

her er en lille solstråle historie fra den virkelige hverdag , Det startede da jeg købte min misholte jolle og som trængte til en kærlig og varm hånd. og det fik den jeg tog de gamle sædder ud skiftede belægning i dammen og borede nye huller i den lagde ny glasfiber indvendig og udvendig pyyy ha, bad konen om hjælp og bingo hun var vild med at male , skøøønt (hader selv at male) så der skete noget , så lavede jeg et flytbart sæde i stævnen , monterede årebeslag og stangholdere og lavede nye sæder i agter og stuvrum i stævnen. og så og så og så kom jeg til motoren snøft , den drillede og ville ikke gå pænt blev faktisk lidt træt og en smule ked, for jeg prøvede næsten alt hvad jeg kendte til bådmotorer men ligemeget hjalp det . jeg havde virkelig brug for hjælp herinde ang. min 20 hk johnson 2 takter. for den ville ikke funke, og så var det at min redningsman kom på banen nemlig klaus fra mekanikles :omc. han skrev jeg skulle prøve det og det og det men han ku vist se at jeg ikke kunne, så han tilbød mig at komme forbi med dyret så ville han prøve at tæmme den , og sagt som gjort , fik han den under hans kyndighed og vuptig den spinder og kører bare derudaf altså den har skam også prøvet at drille ham men men den man kan altså noget med sine hænder og hjerne , motoren køre nu som en drøm og den arbejder bare derudaf ,den vil sku ikke ned til geniet igen , (hæ hæ hæ) så klaus hvis du læser dette en kæmpe stor tak skal du have for den store hjælp du har ydet og hjulpet mig med, jen kan kun anbefale andre at bruge dig , for nu kan min motor både gå og sejle i tomgang og sejle fuld power skøøønt. mange tak igen klaus Venlig sejlerhilsen flemming.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  en kæmpe stor tak til mekanikles :omc
Kommentér på:
en kæmpe stor tak til mekanikles :omc

Annonce