{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

anders O
anders O
Tilmeldt:
30. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Giver du en tur i din sejlbåd {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg står foran at skulle købe min første sejlbåd. Men da jeg ikke ved om det overhovedet er noget for mig, så søger jeg nogen der har lyst til at give mig en tur i deres sejlbåd.
Jeg vil selv købe en sejlbåd, så derfor vil det være det allerbedste hvis din også er en sejlbåd.
Jeg vil sådan set bare gerne opleve hvordan det er derude på bølgerne og gerne se hvordan de mest alm. praktiske ting foregår mht. sejl navigation osv.

Når jeg kommer godt i gang med sejlads er det med konen og vores to børn, og på sigt vil vi gerne sejle ud i Europa.

Men jeg ved slet ikke om jeg skal starte i en mindre båd (med tab til følge når den skal sælges igen, for at gøre plads til en større) eller allerede nu op i 35-45 fod.

Så hvis du har en større båd.

Er det for meget forlangt:-)?

Måske er det bare heller ikke noget for mig/os, og så ville det da være ærgerligt at have købt en båd.

Så derfor ville det være en kæmpe stor hjælp hvis du har tid og lyst til at hjælpe mig afsted.
Glemte lige at skrive at jeg befinder mig i Århus


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Giver du en tur i din sejlbåd
  • #1   30. jul 2014 Ned i en af de lokale sejlklubber og hør om der er nogle der mangler en gast til kapseljas. der er næsten altid nogle der mangler. var sådan jeg selv kom i gang og så lærer du også lidt folk at kende i miljøet, som kan hjælper dig lidt når du skal købe båd osv

  • #2   30. jul 2014 Ja som Jimmi skriver, ned meld dig ind til undervisning, det var hvad jeg gjorde, samt fik time lange snakke over hvad jeg skulle starte med at købe. det tog ca. 2 måneder så kunne konen & jeg sejle selv på ture rundt. samt her nede kan vi jo sejle rundt om øerne. der er en del ting at lære med vinden, sejl og sikkerhed.

Kommentér på:
Giver du en tur i din sejlbåd

Annonce