{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skridsikkert maling
  • #1   17. nov 2012 Ville skrabe det løse af du kan først..

• ronnie r
    ronnie r Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   17. nov 2012 ligner at malingens krav til temperaturer ikke er overholdt.

det en ommer.

den lette, skrab det løse af, og mal igen.

den trælse men den rigtige, slib det af, og sørg for korrekt temperatur og mal det hele forfra

• #3   17. nov 2012 jeg er mere til at gøre det på den rigtige måde, det er en min første båd så den skal spille, har lige fået den smiley
    tak for svaret! kender du en god maling jeg kan købe ?

• ronnie r
    ronnie r Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #4   17. nov 2012 overhovedet ikke, jeg har ingen båd selv, jeg sejler bare den som bliver stillet til rådighed smiley

• #5   18. nov 2012 Jeg har malet min bund i båden med hempel topcoat 1 gang og ladet det tørre derefter engang mere, og smidt skridsikring i mens malingen stadig var våd. Efterfølgende fejet alt løs skridsand op. Og givet 2 komponent skibslak 3 gange. Se evt Crescent fotoalbum

• #6   18. nov 2012 du har lavet en stor fejl ved at første gang topcoat er blevet tørt, så er du nød til at slibe voks af på overflade igen, smør et tykt lag topcoat på dækket, og strø tørt sandblæser sand ud i det våde topcoat, fej først når det er tørt så er alt færdigt

• #7   18. nov 2012 du er nød til at slibe andet lag af det bliver ved mad at sprekke da du ikke har slebet den tørre topcoat, nor du har skrabet- eller slebet det øverste lag af maler du igen med et tykt lag topcoat, derefter strør du tørt sandblæser sand ud over det hele lader det tøre, derefter fejer det løse af, så skal du ikke gøre mere.

• #8   18. nov 2012 Det fungere nu meget fint, synes du skal se billederne i mit album inden du melder FEJL. Garantere for at det holder.

Kommentér på:
skridsikkert maling

Annonce