{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Mariner 5 hk - Hjælp!
  • #1   8. apr 2019 Har fundet denne tegning, der formentlig er vores motor En Mariner mariner 5m 6e3

    profilbillede
  • #2   8. apr 2019 Det ser ud til "kun" at være skrue, split og møtrik.... men tjek lige gevind for skader ! !

  • #3   15. apr 2019 Tak! Tror vi skal have fat i en drive/shear pin også! umuligt at finde de rigtige dele synes jeg.
    Har fundet den her;
    https://www.ebay.co.uk/itm/REPLACEMENT-YAMAHA-OUTBOARD-PROPELLER-4-5hp-6E0-TYPE-SHEAR-PIN-DRIVE-7-x-8/312542882540?hash=item48c501eaec:g:ui8AAOSwmetcccD6
    Nogen der kan se om det burde virke?


  • #4   16. apr 2019 Skriv til dem med motor nummer og serie nummer, så tror jeg de vil kunne sige hvad du skal bruge, eller ring til billigpropel og hør dem ad.
    De hjalp mig med dele til en GAMEL Mariner engang... smiley
    Men jeg vil sige propel og nr. 54 og 55 på din tegning burde kunne gøre det...
    Det at købe i udlandet KAN være en riski affærde da nogle motorer er ændret en ganske lille smule og det er trods alt nemmer at sende tilbage i lille dk .... hvis nu smiley
    Men hvis du mester det tekniske sprog på engelsk ... ja .. så giv dem et kald og se om du ikke kan spare noget ved at få det fra UK... imens vi kan ! ! ! for der kan godt nok spares nogle gryn nogle gange..... har lige sparet 4500 på et fucking el spil smiley ... det syntes jeg er MANGE penge smiley ( fatter ikke jeg har været så længe om at skifte spil, hold da op en foreskel det har gjort, kan næsten ikke høre det bliver belastet, før kunne hele havnen høre det .. samt nabo havn smiley smiley smiley smiley )


  • #5   16. apr 2019 Tak! Tror vi har fundet alle vores dele ved en forhandler på ebay. Lader til at en Mariner 5hp fra 1990 er tæt på at være ens med Yamaha's 5C

    Nogen der kan sige os om vi skal vælge en 7,25x8 propel eller 7,5x7?


Kommentér på:
Mariner 5 hk - Hjælp!

Annonce