{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

jacob m
jacob m
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13

Skal ligge en V8 motor i ... {{forumTopicSubject}}

hej der ude , jeg skal evt til at ligge en v8 motor i min båd som er campion allanete 170 hvor der nu ligger en 3.0 i .

ved godt at det er meget arbejde at skal til at ligge sådan en i.

men jeg søger nogen gode råd af andre som muligvis har prøvet noget af det sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal ligge en V8 motor i ...
  • #1   21. jan 2013 Har du undersøgt med vægt, altså hvor meget tungere v8eren er for umiddelbart tror jeg den kommer til at hænge en del med røven

• #2   21. jan 2013 En mercruiser 3,0 vejer ca 290kg og en mercruiser 5,0 V8 omkring 430kg nu ved jeg ikke hvad for en V8 du har tænkt dig at montere? Umiddelbart tror jeg ikke vægten bliver at problem men spændende projekt smiley mvh Kasper

• #3   22. jan 2013 Har du styr på nye motorophæng, større benzintank, korrekt gearing mv., så er du godt på vej...:):):):)

• #4   22. jan 2013 Skal du have den ultimative V8´er i gondolen, så har jeg en 496´er stående på lager - den savner kun en ny ejer....:):):)

450 HK på krumtappen...:)

• jacob m
    jacob m Tilmeldt:
    jul 2010

#5   22. jan 2013 har tænkt på vægten . hvis det bliver et problem vil jeg nok ligge noget vægt i foran. og den motor jeg har kig på skulle være med drev og det hele , har ikke set den i nu så er ikke lige klar over hvad det er for en i nu smiley

Rolf T har planer om at vil havde lavet nogen nye motorophæng de det ikke passer dem der sidder i nu. men det skulle hvis være til at lave.
    den der motor du har til at stå , hvad ligger prisen på sådan en ? smiley

• #6   22. jan 2013 Omkring 95K - der kan monteres kompressor på, så ydelsen stiger til 650 HK.
    Kompressorløsning ca. 50K incl. montering, men excl. moms

Velkommen...:)

• jacob m
    jacob m Tilmeldt:
    jul 2010

#7   22. jan 2013 okay , det er sku nok lige lidt mere ind jeg vil bruge på den smiley ,

• jacob m
    jacob m Tilmeldt:
    jul 2010

#9   22. jan 2013 hej peter

er godt klar over det meget hurtig kan rende op i mange penge , men fik båden til en god pris så den står mig ikke i så meget , men kommer også helt an på hvad jeg kan finde motor og drev til.

• #10   22. jan 2013 Jeg har også en komplet fabriksrenoveret Mercruiser 5.7 m/ ferskvandskøling / 260 HK til 25000,- kr. / drev kan finde et godt et på hylden til en flad 10´er......:):):)

• jacob m
    jacob m Tilmeldt:
    jul 2010

#11   22. jan 2013 Okay jeg må lige se hvad det er for noget jeg skal ud og se på

Kommentér på:
Skal ligge en V8 motor i ...

Annonce