En bådmand i det midtjydske? {{forumTopicSubject}}
Som nu i dette "farvand" skal man jo lige have erfaring med de forskellige "ting", hvem der gør hvad, og hvor man roligt kan få hjælp.
1.) Har oprettet et fotoalbum med den motor der sad på båden, det skulle være en gammel sag fra først i 80erne, men type/stelnummer er borte:( Prøvede så at sammenligne billeder via. google, men kan ingen matches finde, den minder lidt om en 55be, bare med andre farver/skrifttyper, hvor farverne ligner en nyere model.
http://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/teknik_projekter/3696-yamaha_kablertype
Nogle der kan hjælpe?
2.) Har kontaktet diverse forhandlere( som har værksted) i området, men de fører enten et andet mærke, og kan derfor ikke være til hjælp, hvor 2 steder der kunne prøve allerede fra start snakker om ny motor, for med alderen kan det nok dårligt svare sig at lave for meget, og diverse salgs-snik-snak.
Jeg er selvfølgelig helt med på at det ikke kan gå at poste 20k i motoren, men allerede at snakke om ny, og at de har gode tilbud nu her, er altså lige i den gode ende, når de ikke engang har hørt/vurderet hvad der er galt?
Så findes der en båd-mekaniker i midtjylland, som lever af at lave motorer, og ikke sælger dem, som man kan stole på og kan sit kram?
jul 2008
Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
Jeg er fra Herning...men kører min båd til Skive når den skal laves eller til service.
Han er utrolig venlig og er meget reel.
Så ham vil jeg klart anbefale.
Jens - 4028 8135
Han er af den gamle skole...så godtnok har han hjemmeside...men det skal du ikke tage så alvorligt.
http://www.shbm.dk
maj 2004
Følger: 35 Følgere: 67 Både: 7 Emner: 87 Svar: 1.037
jun 2013
Følger: 2 Både: 1 Emner: 3 Svar: 12
Undrede mig bare noget over de forskelliges "afvisninger". Som om de ikke ville tjene penge, og hvis de så til nøds ville, så var det helst på salg af en ny(ere) motor.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 795
jun 2013
Desværre var det vidst salgsafdelingen og ikke værkstedet jeg fik fat i:)
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 795
En af brugerne herinde, har været så venlig at tilbude af skifte dem, så det skal jeg også lige have fulgt op på.
jun 2013
Så der kører jeg også ud senere på året, for han havde vidst sit at se til:)
En bådmand i det midtjydske?