{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.318 visninger | Oprettet:

varm motor {{forumTopicSubject}}

Var ude at fiske igår og på vej til fiske plads med ca 4000 omdrejninger, lukkede motoren en Mercury 90ELPT OptiMax ned til tomgang, med konstandt hule lyd som indiker varm motor. Motoren var oppe på 60 grader. Efter lidt fiskerrig og passe på motor ikke blev varm igen gik det over og den fiser bare derud af igen. Mit spørgsmål er følgende. Hvad er driftstemperatur ca. for sådan en motor og nogle ide om hvad der måske kan være hendt. Det skal siges at kølestrålen hele tiden har været ok. På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  varm motor
  • #1   17. okt 2013 def termostat eller eller evt en def føler. hvis dit vandindtag var blevet stoppet af tang eller ligende så ville din kontrolstråle jo også forsvinde

• #2   17. okt 2013 Min efi ligger gerne på ca 130 gr farhenheit

• #3   17. okt 2013 ok 130 farhenheit svare til ca 54 grader så den var ikke så varm enda. Da jeg sejlede hjem med ca 4000 omdrejninger stod føleren kun på 30-35 grander så den har sgu nok slugt lidt tang og når jeg tænker mig om sejlede jeg igennem en stor klat og jeg har læst at der godt kan være stråle alligevel på mercury hjemmeside. tak for brugbare svar

• #4   17. okt 2013 sladrestrålen sidder som regel fra udstødnings manifolen og det er der vandet fra impel lander først.. har der siddet noget tang længere oppe i systemet kan du godt få den fejl du beskriver... min har gjort det 2 gange hvor køl indtaget var dækket af tang men der var stadig kontrol stråle på

Kommentér på:
varm motor

Annonce