{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.870 visninger | Oprettet:

Jonas Ø
Jonas Ø
Tilmeldt:
27. maj 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3

motor problemer {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har en yamaha v4 130 hk fra 2002

jeg har problemer med at den sætter ud og bliver varm ved fuld gas.
har helt nyt 2t olie på og frisk benzin.

kan se kontrol strålen bliver svag når den kommer op på fuld gas.

den har fået ny termostat og ny impraler.

har fået nogle papir med på motoren hvor der står denr blevet om dyset. men ved ikke om det er op eller ned eller hvorfor.

nogen har her erfering eller bare forslag til hvad det kunne være?

på forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor problemer
Kommentér på:
motor problemer

Annonce