{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mariner 55 hk
  • #1   3. sep 2014 Hvis den " takker over i gearet " Vil der lyde en meget høj larm fra gearkassen, og det vil den ikke holde til i ret mange sekunder..

Jeg tror derimod, at det er vulkaniseringen i din propel der er sluppet, det giver tit en høj skurende/eller klikkende lyd, eller begge dele..

Og det passer med, at friktionen mellem gumminavet og selve propellen, ikke kan overføre motoren omdrejninger længere, når omdrejningerne øges, og modstanden i vandet dermed stiger...

• #2   4. sep 2014 Jeg har prøvet at rykke i propellen og jeg kan ikke få den til at glide i gummiet

• #3   4. sep 2014 problemet med din test er (med al respekt) at du nok ikke har 55hk i dine hænder :), der er en rigtig god chance for at Brumme har ret og det er sjællent at det kan mærkes med håndkraft. prøv om ikke du kan låne en anden propel et sted. så ved du om det er der problemet ligger.

• #4   4. sep 2014 Ok det vil jeg prøve men jeg trode at når jeg kan dreje motoren rundt med propellen og den ikke giver sig selv om jeg giver nogle ryg

• #5   4. sep 2014 Hej Jesper
    Når din motor står i "fremad" kan du med håndkraft dreje propellen med uret så den "takker over". Det er normalt og ikke årsagen til dit problem.

Jeg har selv en Mariner 60hk hvor jeg har skiftet skrue. Den gamle skruefejler intet i gummiet men er slidt på kanterne. Hvis du vil have den kan du få den for portoen, send mig en privat besked med adresse hvis du er interesseret.

• #6   9. sep 2014 Jeg har prøvet med en anden propel og så var problemet væk.
    Men er der nogle der ved hvad størrelse propel den skal have

• #7   10. sep 2014 God still Per T.

Kommentér på:
Mariner 55 hk

Annonce