{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  220 hk på min jolle.
  • #1   7. sep 2013 Tjo... Den bliver måske lidt voldsom og håber agterspejlet kan bære.

Men hvorfor spørge efter du har købt motoren?
    Skulle du ikke have undersøgt det inden?

• #2   7. sep 2013 kom bare i tvil fik den billig, tror sagtens den kan holde det er bare mere hvordan den kommer til og sejle

• #4   7. sep 2013 skal jeg nok men det bliver først til foråret den kommer i vandet.

• #5   7. sep 2013 AV, jeg ville uden tvivl lave forstærkninger før jeg overvejede det(og det er ikke bare en rustfri plade uden på hækken!!).... men størrelsesmæssigt er det nok ikke dumt med 220(mener du ik 225?)hk til 21 fod..
    men du må da kunne slå op et sted hvad din bådtype er godkendt til og hvad andre med samme bådtype sejler med?
    og lur mig om du ikke ender med trimflaps for at kunne styre den nogenlunde

og så er du selvfølgelig klar over at du skal have ny ratstyring i også...

• #6   8. sep 2013 det er en 220 hk mariner v6 to takt efi. kan ikke finde bådtypen nogle stedere. ved godt der skal anden rat styrning i.

• #7   8. sep 2013 billede

profilbillede
  • #8   8. sep 2013 Er båden importeret fra Somali land?.. Det ligner en rigtig piratbåd smiley Ville nok forstærke hækken med nogle "knæ" den er ret voldsom den motor.

• #9   8. sep 2013 Som de andre siger så ville jeg nok også forstærke den smiley Men tror til gengæld du få et fedt stykke legetøj bagefter..

• #10   8. sep 2013 ja den ligner noget der kunne kapere et skib.ved ik hvor den kommer fra, men første gang den var til salg, var her inde og kan huske der stod den kom fra cypern.men ham jeg købte den af sagde det havde været en arbejdsbåd.

• #11   8. sep 2013 ligner meget sån en båd man trækker banan efter nogen steder nede sydpå, så det er nok ikke helt utænkeligt at den kommer fra cypern.. de fleste bruger dog efterhånden ribs.
    de både plejer også at have en del hk på...90-115 er meget normalt...
    lækker motor smiley

• #12   8. sep 2013 Kvaliteten kan variere meget for både sådanne steder fra.. De har heller ikke samme sikkerhedskrav.

Hvis ik der hverken er typeplade eller andet på ville jeg gå den grundigt efter i alle sømmene hvis den samtidig skal have monteret så stor en motor.

Måske er det bare mig men synes ikke den udstråler kvalitet.. Men kan selvfølgelig have gjort det da den var ny.. Alternativt kan det være fordi det har været en arbejdsbåd.

Men hælder os mest til det har været sådan en båd til at lufte turister i på den ene eller den anden måde.

Men den er nu fed nok og bliver sikkert noget af et drøn med den motor på.

• #13   8. sep 2013 kvaliteten er ok den trænger bare til lidt maling. det der lavet er lavet rimlig prof.

Kommentér på:
220 hk på min jolle.

Annonce