{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Benzin filter størrelse {{forumTopicSubject}}

Godaften derude.

Har haft min tank og filter fyldt med lort. Heldigvis ikke selve motoren. Alt er nu renset og vil derfor montere et extra simpelt filter. Min spørgsmål er nu bare tror i dette filter er stort nok til evinrude 90 hk 3 cyl e-tec. (link fjernet)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Benzin filter størrelse
  • flemming p
    flemming p Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 15
    #1   25. dec 2014 hej johannes
    hvad med http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/article/large/52316
    efter min mening billiger og bedre
    mvh flemming


  • #2   25. dec 2014 Måske ja, det fordi jeg har køvt nogle stykker af den anden. Men er itivl om benzin tilførelsen bliver begrænset igennem den

  • flemming p
    flemming p Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 15
    #3   25. dec 2014 det tror jeg ikke ,,hvis du har købt dem kan ligeså godt bruge dem

    mvh flemming


  • #5   26. dec 2014 Hvis du læser ovenfor har jeg haft tanken ude og renset totalt. Har et rigtigt filter på med vandudskiller også. Vil såmen bare montere dette Som grovfilter, da det kan skiftes meget oftere for næsten ingen penge iforhold til det rigtige

  • #7   31. dec 2014 Gør dig selv en tjeneste og lad være med at " spare " på en vigtig ting som et filter ???
    Køb et kompineret filter og vandudskiller det koster under 300 kr og så er du sikker på at du ikke får problemer med benzinen og som Lau også skriver gis det er en insprøjtnings motor er vand i benzinen fjende nr 1.
    Jeg har selv et kompineret filter og vandudskiller og har aldrig i de 4 år jeg har haft den sidste båd haft problemer med skidt i benzinen
    MVH Hasse


Kommentér på:
Benzin filter størrelse

Annonce