{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Benzin slanger {{forumTopicSubject}}

Et lille spørgsmål om jeres "vaner" omkring benzin slanger !
Hvor tit skifter i jeres slanger ?
Nu hvor der har været så meget omkring Etanol tilsætningen i benzin og hvad det kan gøre ved div brændstofslanger, det har bla. været oppe at det ligefrem opløser slanger ( E10 ) , og bare det at de opløses er jo ret bekymrende, hvor ryger det opløste hen ? er det i en størrelse der fanges af vores filter eller kan det ryge igennem div filter og direkte ind i vores dysser/karburatore og laver rod der eller helt ind i selve forbrændings området med stempler og ventiler.
Opløste gummi/syntetiske ting i motorens føde system er nok ikke godt ( tænker jeg )
Jeg er ude i at skifte hvert andet år ( har fast tank, så slanger tømmes ikke af, og sejler også hele året, så der er altid benzin på i tilfælde af vejeret arter sig ) ved godt at der ER slanger til E10 benzin, men som det også har været oppe så opløses de også, bare lidt langsommer ! !
Hvad tænker i ? ? ? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin slanger
Kommentér på:
Benzin slanger

Annonce