{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  iPad som kortplotter
  • #2   19. mar 2020 Som morten skriver..... men en fast monteret gps er altså bedst, det kan gå hen og blive en dyr fornøjelse hvis man skal skifte skærm når ipad`en ryger i dørken ved en forkert sø.
    Eller en MEGA god holder der VIRKELIG har godt fat.
    Vi brugte ipad på øresund og der var ingen problemer, men har hørt at nogen mister signal på den, så er en fast GPS med antenne er at foretrække..
    Ved heller ikke om det salte miljø er sååååååå fedt for en ipad..
    En god marine gps koster ikke alverden ( kan fås for prisen af 2 skærmskift smiley smiley )
    Vi betalte ca 1300 for en ny skærm.. av av ... da vores røg ! !


  • #3   19. mar 2020 Hov... glemte lige at der også skal en kraftig usb lader til, en 2,4 amp lader er ikke nok, den lader men der bliver brugt af batteriet også....

  • #4   19. mar 2020 findes der en fish finder/ekkolod der kan køres på iPad sammen med en korrplotter app?

  • #6   19. mar 2020 Jeg overvejer en Furuno GP1971F, men da vi alligevel har ipad'en med var det oplagt evt at bruge den.

    Den kommer til at sidde indendørs ved styrepladsen.

    Det er bare kun aktuelt hvis der kan køres ekkolod til vragsøgning men man bruger korrplotter app'en


  • #7   20. mar 2020 Navionics !!

    profilbillede
  • #9   21. mar 2020 Navionics downloader kort ned på enheden så den ikke bruger data men kun gps senderen der sidder i mobilen/tablet.

    har selv sejlet fra Stockholm med den her app og virkede over alle forventninger.
    har også se mange andre bruge app'en til bla. sejle jorden rundt


  • #10   21. mar 2020 Hej alle sammen, vi har benyttet Navionics på Ipad i 6 år. Har sejlet over det meste af Danmark, har benyttet den i både Sverige, Holland og Tyskland. Har aldrig oplevet at den svigtede. En stor fordel er også at man kan tage den med sig, og sidde feks. hjemme i stuen, og lægge ruter ind.

  • #11   21. mar 2020 https://youtu.be/fxbYRK4F4as

  • #12   25. mar 2020 De sidste to år har jeg brugt Navionics Boating HD med “Skagerrak & Kattegat” kort til 375 kr pr år. Dette bruger jeg på min Android smartphone, og er glad for det.

Kommentér på:
iPad som kortplotter

Annonce