{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Påfyldning af olie på hydraulisk styring
  • #1   27. jul 2020 Se YouTube
    https://youtu.be/MjWHU9AWp3A


  • #2   27. jul 2020 Når man køber olie er der som regel en klar plast slange med, denne slange skal tilsluttes påfyldningen på pumpen og flasken med olie, så skal flasken hæves op og holdes oppe, så olien fylder slangen, sæt flasken fast et sted så den hele tiden har olie i slangen ( eller få en til at holden den oppe HELE tiden .... og uden at der kommer luft i slangen ) og nu kommer det lidt dumme ... der skal prikkes hul i bunden af flasken for at olien flyder af sig selv og der ikke dannes undertryk i flasken.... så hvis hele flasken ikke bruges.... ja så står man med en flaske med hul i bunden smiley ...
    Imens han alligevel står bare står og står, så skal han dreje rattet fuldt til H og fuldt til V imens du lufter ud ved cyl ved motoren indtil der ikke kommer evt luft ud ( køb 2 L. olie og få skiftet AL olien i hele systemet, du kan se når den skifter farve til ren ny olie ved at bruge klare plast slanger på udluftnings skruen ) der må IKKE suges luft ind ved udluftnings skruen, så den skal lukkes imens der drejes til henholdsvis H og V ( alt efter hvad skrue der er åben ) husk at det som regel er omvendt på cyl ang de skruer ... mener der også er noget på tube ang manuel udluftning, da jeg ikke går ud fra at du har el pumper og suge udstyr, prøv at søg der også ! !


  • #3   27. jul 2020 fuck..... ja det lød enkelt i mit hoved ... men kan godt se at det blev måske lidt indviklet at læse smiley smiley sorry hvis det blev for meget ! !
    måske er der en der kan skrive det, så det er nemmer at forstå smiley


  • #4   27. jul 2020 Tak for fint svar Kim👍

    Jeg lånte en slange af en kammerat, så tror det lykkedes😀


Kommentér på:
Påfyldning af olie på hydraulisk styring

Annonce