{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Data fra motor på garmin kortplotter
  • #1   28. jul 2020 Vi har også en Yamaha 100 hk og Garmin ( godt nok begge fra 2019 ) og har ALT om motor på skærmen, det kører over Nema 2000, men det kræver nogle forskellige dimser fra yamaha, og alt er ikke i en dims, men i flere forskellige der hver især giver info til netværket, så det er ikke kun en ( desværre ) men utroligt nemt at sætte til.. plug & play ..
    MEN få fat i Yamaha og tal med dem, da der er MANGE forskellige opsætninger på motorer og de data de kan sende og måske også dem de ikke kan sende, så for at være helt sikker på hvad du skal bruge, så ring og få det rigtige FØRSTE gang, vil være surt at bestille ting/føler der alligevel ikke kan sendes fra motor..... det er ikke en billig fornøjelse med alt... vi kan også se temp på kølevandet ... og hvad skal man lige bruge det til ? ? MEN vi kunne få det smiley ... så self skulle vi have det he he .. drenge og legetøj smiley smiley smiley smiley
    Der ligger nogle billeder på mit album ( de sidste 4 fotos ) af hvordan vores skærm kan se ud, skal siges at det er fra før vi fik alle føler, så nogle visninger er ikke aktive, de ses på skærmen men de får ingen info .... syntes det er lidt sjovt at kunne følge med i alt der sker imens man er igang.... mener faktisk at det også kan optages ( smart hvis der er en ting man vil vise værkstedet, men det kan de sgu nok selv se med deres apperater ) men er ikke helt sikker på det der optage ting...
    link til mit album : https://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/diverse-baad/13484-klargoering_af_ny_baad


  • #2   28. jul 2020 Tak for svar, jeg vil snakke med en forhandler:)

    God sommer


Kommentér på:
Data fra motor på garmin kortplotter

Annonce