{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Flybridge
  • #1   11. sep 2020 Først skal du tænke på vægten. Jeg hørte om en der byggede så meget på sin båd, at der kom vand ind gennem drænet hvis ikke båden var i fart...
    Men ellers en god ide, så god vind frem 🙂


  • #3   13. sep 2020 Ser godt ud det du har gjort ved din båd indtil nu.
    Men tænker at du er nød til at udbygge skroget lidt, hvis du vil bygge en første sal på din båd. Du skal ihvertfald lave det i ultra letvægts matr. og i en rør konstruktion uden tag og sider på. Og lav det kun til en person, der kansidde i center af båden. Så måske i stille vejr du kan sidde der og overskue tingene. Smid nogle håndtegninger op så vi kan se hvad du tænker.
    Mht teleflex så se linket her.
    https://www.boatdesign.net/threads/dual-steering.46894/


  • #4   16. sep 2020 Er det på din Shetland 570 at du vil have flybridge på.. smiley ..!!! Så stop det. Det kommer til at se dumt ud og så tror jeg også at den vælter.... smiley

  • #5   17. sep 2020 Leif B
    Det er dog ikke på Shetlanden smiley
    Jeg har overtaget en Nimbus 26. Jeg tænker det bliver en “halv flybridge”
    I dag kan man stå op med overkroppen gennem soltaget og styre båden.
    Jeg påtænker at montere et sæde på taget, så man sidder med stængerne ned gennem soltaget. Jeg bygger en let og forholdsvis lav konstrution ovenpå taget der kan indeholde styreboks og rat. På den måde kan jeg også undgå at flytte tyngdepunktet alt for højt op. Det skal holdes ret simpelt smiley


  • #6   18. sep 2020 Ok. Jeg blev helt "bange". Tag et billede fra siden af båden og tegn så den flybridge på som du havde tænkt. Så kan man se om det kommer til at se nogenlunde ud, eller om det kommer til at se fuldstændig tåbeligt ud.

Kommentér på:
Flybridge

Annonce