{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

2 eller 4 takt {{forumTopicSubject}}

Har købt denne mariner 4 hk som skulle være en 4 takter men er nu kommet i tvivl om det bare er en ulv i fåreklæder.
Hætten siger four men den er jo nem at flytte rundt på.
Hvordan ser jeg om den er 4 takter denne her, har vedhæftet billeder så måske nogen kan fortælle mig "sandheden" 😱


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  2 eller 4 takt
  • #1   14. sep 2020

    profilbillede
  • #2   14. sep 2020 Der burde være en olie pind til at måle olien i motoren, syntes ikke jeg kan spotte den ! !
    Ellers så slå motor nummer op eller ring til en forhandler og oplys motor nummer...
    hvis det mangler skal du også lige sikre dig at den ikke er stjålet ( kan se at det nummer på frost proppen stadigvæk er der, det burde være motor nummer ) der forsvinder mange små motorer fra havne, da de ikke alle er sikkret godt nok og er nemme lige at tage med ...
    Håber din er ok, hvis det er en 2 takter og du har papir på at den er solgt som 4 takter, ja så ved sælger intet om den ... og så ringer alle klokker om fusk ! ! !
    Mange laver et kende tegn på deres hætte så den er let genkendelig, så måske den er byttet ud, for ikke at blive genkendt....
    SEJL IKKE før du ved hvad det er .... ikke engang starte den op ! ! !


  • #3   14. sep 2020 Tak for svar, den er slået op på stolen motor og der står den ikke som søgt. smiley
    Der er ikke nogen oliepind på motoren nogen steder men skal der være det på en 4 hk?


  • #4   14. sep 2020 Skide godt den ikke er søgt ...pyyyyyyy
    Det var der på min mercury nød motor, det burde der være .. ellers kan du ikke tjekke olien i motoren, der er jo ikke olie i selve motor på en 2 takts..... såååååååå
    Men prøv at søge på motor nummer ... der må stå hvad det er...


  • #5   14. sep 2020 Det er en 2 takter.

  • #7   14. sep 2020 Ingen tvivl... 2-takter.
    Den er færdig, hvis du kører uden olie i benzinen.


  • #9   16. sep 2020 2T mariner ca årgang 1990 til 1994.

Kommentér på:
2 eller 4 takt

Annonce