{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury 60 hk efi 2004
  • #1   5. mar 2021 Har du vendt filter rigtigt ? ? er der tryk på benzinen ( altså bliver der dannet tryk fra pumpen ) man plejer at kunne høre det i det øjeblik der sættes tænding på, det kunne man på vores efi ! !

  • #2   5. mar 2021 Ja filteret vender rigtig. Ja jeg kan hører pumpen i nogle sekunder. Så starter den og går ud med det samme.

  • #3   6. mar 2021 uuhhhhh... ja det var det mest indlysende jeg lige kunne hitte på øverste etage..øv
    Ja så er jeg ude ! sorry.. håber du får en løsning INDEN det gode sejl/fiske vejr kommer smiley


  • #4   6. mar 2021 Jeg tror bare du har luft i systemet, eller der kommer luft ind et eller andet sted. Check alle de samlinger du har haft skilt ad. Prøv evt. at tage tændrør ud og få tænd kablerne til stel eller tændrørene til stel mens de sidder i hætterne. Drej så starteren et stykke tid, og det skal være som man forsøger at starte for at luft ud, og brug choker funktionen hvis der er sådan. Tændrørs hætterne må ikke hænge løst mens de prøver at slå gnister, det kan skade det elektriske system. Og check også tændrørene lige når de kommer ud, om de er våde eller tøre. Nu forventer jeg jo at du havde monteret nye tændrør. Sammel det hele igen og prøv igen.

  • #5   6. mar 2021 Jeg har en mistanke til benzinen måske der er vand i. Jeg har tømt tanken og frisk benzin i. Tændrørne er de gamle dem tog jeg ud og de var våde men så ikke gode ud😳 så jeg har bestilt 4 nye så håber jeg den starter smiley

  • #6   6. mar 2021 Havde du opstartet svinet før du skiftede det filter?
    Selvom folk kommer med en masse ideer så er det en ret væsentligt ting at vide om den startede og gik normalt før du skiftede filtret.

    Hvis den gik normalt og startede godt før og du kun har skiftet det filter.

    Så glem alt andet end det filter så har du problemer med tilførslen af brændstof og med 99,9 % sikkerhed ikke noget som helst andet.

    Så svar lige på mit spørgsmål inden jeg kommer med en ide


  • #7   6. mar 2021 filter sider på sugesiden af lavtryk pumpe... har du pumpet bolden hård..

  • #8   7. mar 2021 Tænker umiddelbart at du ikke har pumpet brændstof nok igennem, ellers ville jeg prøve så langt fremme i systemet som muligt at pille en benzin slange af og se om der kommer noget når du køre på starteren.
    Gør der ikke det så gå et Les bagud hvergang til du finder ud af hvor der så kommer noget der finder du højest sandsynligt problemet


  • #9   9. mar 2021 Tak for alle svar 😀 det hjalp ikke med frisk benzin og nye tændrør.
    Jeg arbejdede bagud og fandt ud af at i VST huset hvor højtryks pumpen sidder er der en svømmer som i en karburator 😳 den sad fast.... Så den blev rengjort og samlet og så startede den fint igen 👍👍


  • #10   10. mar 2021 Men nye tændrør er altid godt, jeg skifter dem altid før sæsonen. smiley

Kommentér på:
Mercury 60 hk efi 2004

Annonce