{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Autopilot
  • #1   29. mar 2021 det er ikke alle piloter der kan sluttes til som jeg har forstået det, men en pilot fra Garmin med nema 2000 er vist næsten plug & play, og det hele står i manuellen, vi har en Lowrance og den vil IKKE snakke med vores skærm, heller ikke over Nema 0183, skal lige sige at sætte en 0183 op med alt er pokkers besværligt og jeg syntes det er mega ustabilt i forhold til 2000 hvor det bare er stik der sættes i, 0183 skal sættes til med en masse ledninger ( jep ! ! jeg er lednings analfabet ) vi har prøvet ALT , også at sætte en omformer fra 0183 til 2000, lige lidt hjalp det, så nu hedder det ny pilot fra Garmin til vores Garmin skærm, det bliver lækkert at kunne sidde hjemme og lægge kurs, sejl mønster ved trolling osv. men skal lige vente til vores pengetræ blomster igen smiley da vores skal bruges til trolling skal den være beregnet til at bruges ved lav fart ellers slår de fra ... og så skulle det ikke undre mig at der også skal større skærm til, da vi har ALT på skærmen ( eller alt KAN komme på samtidigt ) så er det snart for småt at læse med mine gamle øjne smiley smiley smiley smiley ....
    Men det kunne være der er en der kan hjælpe herinde, der er MANGE skarpe folk her, skriv lige hvad det er for en pilot du har, så er det lidt nemmer for dem der har samme opsætning eller ved noget om det .


Kommentér på:
Autopilot

Annonce